Виктор Чернов - тромбофлебит,трофични язви


През декември 2000 година съдбата за първи път ме срещна с Компания Вижън. В Компанията аз дойдох за здраве. През този период имах проблем и той ми пречеше да живея нормално живота си. Но всичко по реда си:
Имах тромбофлебит повече от 20 години, а трофичните язви се появиха преди повече от 10 години. С тромбофлебита аз някак привикнах, престанах да го забелязвам. Но трофичните язви не ми даваха покой. В началото ми се налагаше да лежа в болница по два пъти годишно, където ми даваха всевъзможни лекарства, цял месец бях на системи, постелен режим... И какво? Излизайки от болницата, буквално след една седмица, язвите отново се откриваха. През 1995 година ми направиха първата операция, след това втората, през 2000 година - третата! След третата операция ми предложиха добавките на Вижън, но аз тогава от глупост отказах. Реших, че и така всичко ще бъде добре. Но се излъгах. През 2001 г. язвата се откри отново!

Аз преминах, може да се каже през , "огън и вода " - изпробвах всички възможни варианти, даже и бабешките лекове. И най - накрая, когато не остана никаква надежда, аз си спомних за добавките на Вижън. Тогава чрез познати потърсих представители на Компанията. Към днешния ден аз мога с пълна увереност да кажа : продуктите работят!!!

След четири месеца язвите се затвориха.


Този резултат аз получих от приема на Clаsic Hits ("Детокс+", "Антиокс+", "Нутримакс+", "Пакс+", "Свелтформ+", "Хромвитал+", "Лайфпак+", "Лайфпак Юниор+"). Започнах с него и до ден днешен не се разделям с тях! Така в продължениена 5 месеца употребявах и хипоалер- генния гел - антиоксидант "Millenium" на проблемните зони през нощта, а през деня – крем с добавен "Антиокс+".
Сега аз с удоволствие продължавам да ползвам продукцията на Вижън. И най – важното – на мен ми е приятно да осъзная, че човек, който редовно употребява тези продукти, може активно да доживее до 100 години! И ме радва факта, че това е потвърдено научно!

До сега аз се занимавах с възстановяване на здравето си с помощта на продуктите на Компания Вижън. Чувствам се здрав, работоспособен чевек. Когато човек е здрав, му се иска да създава!

Добре дошли

Приятно четене и разглеждане,и всеки да намери нещо полезно за себе си.